söndag, augusti 19, 2007

puh

Igår jobbade jag sista dagen på mitt sommarschema som personlig assistent. Puh.. fast jag kommer sakna det också. Men skönt också att få pusta ut lite. Hur lång stund då? Jo igår jobbade jag till 15 och hade börjat jobba 15 dagen innan. Åkte hem och pustade lite och sen skulle vi grilla hos jonnys moster. Mycket trevligt! Mycket prat och trevligt! Jonny gjorde kycklinggrillspett, underbart! Inte ovanligt. Blev kvar där till 02 tror jag. Idag känner jag mig inte dålig eller så men mycket seg. Dels för att jag börjar skolan imorgon och känner att det är för mycket tankar i skallen. Dels så var det väl drickan igår som skapat detta segande.
Så jag fick då en ynka dag ledig innan skolan börjar. Men som jag jobbat denna sommar så känns en dag riktigt lyxigt.

Sitter i sängen med pyjamas och datorn i knät.. Så skönt att få slappa!

0 Kommentarer: