fredag, februari 02, 2007

Funderingarna svämmar över

Jadu nu är Jonny långt borta på det förhoppnings vackra Kuba. *avis*
Här slaskar de så nästan stövlarna åker fram.. Blä för de! Så ska man klara sig ensam ett antal dagar, när man vant sig vid så mycket sköna och bra grejer. Fast det får ju mig att tänka på att inte ta de förgivet så mycket som jag gjort. Jag är så bortskämd av älsklingen. Jag älskar att Jonny lagar maten, jag diskar och fixar gärna.
Så blir jag så sur på mig själv hurdan tjurkärring jag kan vara utan att inse hur jobbig jag är då. Kanske måste lära mig att slappna av mer, tror att jag kommer må bättre av min yoga. Jag blir så stressad av rörigheter att jag blir spattig och jobbig. Jag har såna humörsvängningar att jag nästan skäms. Måste träna upp mitt tålamod.. suck


Usch vad rädd jag var igår, för ingenting förmodlingen.

Saknar dig Jonny!

0 Kommentarer: