onsdag, juli 12, 2006

Ingenting

Varför är inte jag bra på något alls?
Jag blir så ledsen, jag känner mig så usel,
jag skulle vilja vara extra bra på något här i världen
men så är de inte. Jag skulle vilja vara vacker, önskar
jag kunde sjunga fint eller iaf kunna formulera
en mening rätt ibland, att mitt ordförråd var något
bredare så jag slapp säga den där grejen om allt.
Önskar jag hade lärt mig spela något instrument
eller något som jag faktiskt kunde känna mig stolt över.
De som jag är bäst på är ändå grundläggande,
jag orkar inte att höra folk skratta åt mig när jag
jublar och är jättestolt över något skitenkelt för dom.
När jag blir så här ledsen skulle jag vilja att de fanns en
sak jag kunde tänka på som fick mig att komma ihåg
att jag faktiskt inte är usel. De enda jag är bra på är att
inte kunna något speciellt bra antar jag. Jag är väldigt
deppig just nu och borde väl antagligen inte ens posta
detta inlägg eftersom känslan kanske inte varar allt
för länge förhoppningsvis. Jag vet ju att de finns saker
som jag är bättre på men de slår ner mig så hårt
varje gång jag känner så här.

Puss

0 Kommentarer: