tisdag, december 06, 2005

Tankar

Ska försöka bli lite seg nu så jag kommer upp till 8:00 imorgon,
jag snoozar automatiskt i sömnen verkar de som numera..
Vaknade imorse o snoozade, men de är 10 minuter mellan varje
gång så verkade som de gick 1 sekund. Läskigt var de ju..
Rädd att jag ska missa min tid imorgon, vore verkligen jättedumt!
Ska ju till en kurator, känner mig lite orolig för de men ser
ändå framemot de. Men de blir säkert bra.. Så farligt kan de ju inte
vara.. eller?
Så ska jag till läs och skrivcenter IGEN.. de blir nog 4de gången
men denna gång ska de väl inte vara några test. Tror jag utan vi ska
gå igenom alla mina tester, läskigt! men hon väldigt sympatisk, Annika
som gör testen o sånt. Hon skulle nog inte kunna vara elak.
- "Emma de var som vi anade, du har en svår cp skada,
som du verkar haft hela livet utan att du själv vetat om de
men alla andra vet de egentligen"
Blä!

Ah nu har jag tagit ur min lins och kan sitta och
stirra så där skönt och drömma utan att de blir jobbigt
sen eftersom linsen torkat.. :)
Man måste ha sina små njutningsmoment..

Puss

0 Kommentarer: